11410 km…
Zpětným pohledem vzato, mastnota, která se záhy po uvedení do provozu začala objevovat na plášti NuVinci, nebyla výhradně mazivem odletujícím z řetězu. Byl to plíživý únik kapaliny z útrob NuVinci. Nedávný výlet do druhých nejvyšších českých hor a mnohahodinová extrémní zátěž s tím spojená definitvně propagovala tuto vadu, která na jednom z vrcholů vyústila do úniku nikoliv malého. Zátěž, navíc spojená s obvyklým ohřátím pláště NuVinci vypudila ven tolik kapaliny, že bylo možno za pomalé jízdy ve stoupání postřehnout i její charakteristický zápach.
Jako štěstí v neštětí nyní působí ochota evropského servisního centra NuVinci, kdy nabízejí bezplatnou výměnu proti zaslání zadního kola. Uvidíme, jak se s tím poperou a hlavně jak rychle. Zdá se, že obdržím v pořadí již 3. verzi, či „facelift“ N360, která bude (snad) zase o kousek vychytanější. Nebýt poštovného do Německa (bezmála 1/10 pořizovací ceny NuVinci N360), bylo by to „jen“ o čase bez bicyklu s NuVinci…